Pornind de la
Tiziana Maiolo (politician): “…toate etniile pot fi integrate, ţiganii fac excepţie de la regulă, pentru că ei “pur şi simplu nu vor să muncească”, “nu au un simţ al igienei” şi “fac copii pentru a-i trimite să fure sau să se prostitueze”.
Elena Basescu (vaca): Romii fac parte din viitorul României, al unei Românii europene. Avem nevoie de o comunitate (de romi) care să fie perfect integrată în societatea contemporană.
am ajuns la concluzia ca asta, dupa ce ca-i proasta, mai e si…proasta. Ne compromitem singuri, alegindu-ne reprezentanti infantili din punct de vedere politic, nenorociti din punct de vedere uman, incompetenti din punct de vedere profesional si corupti din punct de vedere juridic. Culmea e ca, dupa ce-i alegem, suntem nemultumiti de alegerea facuta. Pai dragilor, voi nu stiati ca daca te pui capra, pina si-un prost stie ca trebuie sa te futa? Adica ce spera poporul roman, alegind un nenorocit in fruntea tarii? Va intreb asa cu frumosu’, ca-s manierat, ce s-a schimbat in nivelul de viata al romanului de cind a venit betivul asta la putere? Poateee…canci! Ce lupta a dus el impotriva Mafiei, asa cum promisese? Zero, toti sunt bine merci la locurile lor. A stirpit cumva hotia si traficul de influenta? Pe dracu! Ba mai mult, tiranul s-a dedat el insusi la hotii si trafic de imfluenta, fortind alegerea, dobitoacei de fi-sa, ca presedinta a aripei tinere a partidului, al carui presedinte a fost el, Popeye the sailorman, ca mai apoi s-o impuna parlamentar european, intr-o parodie de alegere trucata de care rid toate cotidienele occidentale.
Alegem oameni corupti, fara coloana vertebrala si fara creier, care vorbesc din virful labiilor, ca alea numai buze nu mai sunt si care citesc texte dictate de altii, fara a pricepe o iota. Stiu ca n-am ales-o noi, dar pe nenorocitul de tac-su, care a tras sforile, cine l-a reales mot, cacatului in care a bagase tara timp de patru ani? Si uite cum, dobitoaca asta rasbuzata a ajuns parlamentar european, reprezentind o tara, pe care o face de ris si pentru care are un singur mesaj degetativ de sugestiv
Poate-mi spune si mie un scolit intr-ale constitutiei actuale, cum e posibil sa fie aprobat un partid format pe principii de segregare etnica? Chiar daca se numeste Partida, ca la barbut. Si ca sa ma fac mai bine inteles, cam ce s-ar intimpla daca s-ar incerca infiintarea partidului romanilor din Romania? Nu sunt xenofob, desi ar merita sa fiu, si tocmai de aceea mi se pare absurd sa existe un partid al tiganilor. Nici in Canada, pe care o poti usor considera tara oricui si-a nimanui, francezii nu si-au permis sa-si numeasca partidul, partid francofon. Ce partid mexican sau cubanez exista-n US, tara democratiei absolute, dupa cum le place sa se alinte? Dar in Elvetia, ce partid german, francez sau italian fiinteaza, cu reprezentanti in Parlament? E foarte adevarat ca si ei au doza lor de tembelism cu partidele lor religioase, dar alea cel putin sunt bazate pe o anumita doctrina, nu pe origini, cum e partidul romilor. Ce partid al algerienilor sau marocanilor exista in Franta? Dar al turcilor in Germania? Ca or fi existind unele grupari, dar mascate sub diverse titulaturi fantoma, e posibil, desi nu cred, dar daca e asa, asta inseamna ca e neconstitutionala formarea unui astfel de partid pe criterii etnice, asa cum se intimpla la noi.
Despotul buhait face mascarada prin televiziuni cum ca vamile-s corupte si ca partidul din care-si trage seva, obstructioneaza justitia, cind el e primul care incalca legile tarii si ale bunului simt, trimitind-o pe bolovanca de fi-sa sa ne faca de ris in Parlamentul European. Impunind-o pe coana Leana II, ministra. Ministra ale carei poze au ajuns motiv de laba, pe sub pernele primarilor onanisti din PDL. Sau inversunindu-se sa-si pastreze servitorul din casa, prim ministru. Bun, am inteles ca Udrea e sustinuta de onanisti, dar pocnitoarea aia de fi-sa, pe ce criterii a fost vomata-n lista pentru Parlamentul European si pe cine reprezinta ea? Cum isi permite idiotul asta sa vorbeasca de coruptie, cind el e corupt pina-n maduva oaselor?
Mai Popor Roman, daca trimiti o gasca de prosti si nenorociti sa te reprezinte, ce respect poti pretinde strainatatii? Ia spune-mi Tu, ce ai gindi despre o Germanie, daca ar fi reprezentata de un Becali, un Vadim, o Eba, o Udrea, un Basescu? Buna? Hai sa fim seriosi! Si daca i-ai ales, foarte rau, chiar daca e democratie, cei multi si..decid, dar atunci de ce te miri ca situatia ti-a ramas neschimbata, ca occidentalii te considera corupt, hot, prost , te arata cu degetul si ca Presedintele ti-e tratat ca o sluga basinoasa? Oare suportabilul are vreo limita, in Romania?
[…] nod în gât îţi urcă şi să blestemi îţi […]
ApreciazăApreciază
Unde mai puteti citi si alte „La limita suportabilului”
redsky
http://redsky2010.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/
vero
http://verovers.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului
psipsina
http://pisica07.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/
scorpio72
http://scorpio72.wordpress.com/2011/02/21/angoase-la-limita-suportabilului/
virusverbalis
http://labulivar.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/
ApreciazăApreciază
Mai, politica in Germania acum e plina de scandaluri care mai de care (coruptie, donatii, lucrari de doctorat plagiate)… e tare aiurea! Plus ca bate un vant destul de puternic de stanga.
Daca ma gandesc la politica, numa’ ma enervez.
Iar coruptia de la noi … nu stiu daca io mai traiesc sa se schimbe ceva.
Oricum suntem in UE, tot e ceva 🙂
Noapte buna !
ApreciazăApreciază
strigo
Coruptie e peste tot. Problema e ca ceilalti se mai gindesc si la populatie, ai nostrii, numai la ei. Unde-s zecile de miliarde imprumutate sau primite ajutor? In ce au fost investite? Ce i-a revenit poporului? Suntem in UE? Si ce-i cu asta? Cine beneficiaza de ajutoarele primite? Tiganii care pot iesi mai usor la furat si cersit?
ApreciazăApreciază
http://pisica07.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/
ApreciazăApreciază
papa, alegerile în românica se rezolvă prin absenteism. şi prin celebra vorbă „un fleac, i-am ciuruit”… cu prezenţă sub 30% la urne ce vrei să faci? te trezeşti că ai votat deşi n-ai dat pe-acolo… da, ştiu, e vina noastră de capre.
ApreciazăApreciază
io..in afara sa injur,nu ma pricep la politica,dar tu mare suparare ai..ca oricare..:))
http://scorpio72.wordpress.com/2011/02/21/angoase-la-limita-suportabilului/
ApreciazăApreciază
[…] https://v2valmont.wordpress.com/2011/02/20/la-limita-suportabilului/ […]
ApreciazăApreciază
http://labulivar.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/
ApreciazăApreciază
Stimate Papi, stimati cititori.Limpeziti-ma la cap.Cum se numeste solutia cu care se injecteaza fomeile la buza( a de sus) ?
ApreciazăApreciază
Aplauze! :))
ApreciazăApreciază
„Coruptie e peste tot. Problema e ca ceilalti se mai gindesc si la populatie, ai nostri, numai la ei.” totdeauna am avut parerea asta. merita chiar sa o bagi in post. scade procentul de prezenta la urne. e si normal. cine a avut curaj, si-a luat soarta in maini, iar tara a ramas fara muschi. am renuntat demult sa mai acord incredere unor oameni care nici macar nu stiu ca existam. nu ma intereseaza matematica votului. e modul meu de a spune ca mi-e lehamite. sa-si dea singuri din mana, ca-s labagii. pacat ca stema de pe pasaportul meu e reprezentata de ei, nu de noi.
ApreciazăApreciază
vv
muie. in unele cazuri se mai foloseste si termenul bot. dar la EBA nu e cazul. primul termen se potriveste.
ApreciazăApreciază
[…] https://v2valmont.wordpress.com/2011/02/20/la-limita-suportabilului/#comments This entry was posted in amintiri and tagged blandete, boala, mama, ochi albastri, suferinta, tei, visare. Bookmark the permalink. ← Iaurtul buclucas Like4 bloggers like this post. […]
ApreciazăApreciază
Anow, am inteles…Ma conformez pe data! :))
ApreciazăApreciază
Ciao, papa!
La limita suportabilului, asa cum ai scris-o tu, nu are termen de comparatie, si prin asta vreau sa subliniez ca DA, la limita suportabilului ne-au adus cei „nominalizati” de tine la prostie si…prostie. EBA e cap de lista, fiind si gretoasa. Pe Udrea cocoș, s-o ia onanistii in partidul lor, cum bine sugerezi. Noi n-o vrem, bleah! Gasca asta ne-a adus..la limita suportabilului!
Cine dracu i-a votat? I-a votat??? Nu stiu sigur.
Papa, Well Done! 😉
ApreciazăApreciază
Vui di mini , ce ma fac,
Nu mai poci nici sa ma .ac!
Io , Ebuta, voi sa spui
Pusei somoiogu-n cui…
Ca va zic, d-atatea blituri
Ma apuca cu sughituri (si-n tufisuri)…
Cand sa ma bas (esc) si io ,
Astia pun foto la ..sto…
Nu vor sa vorbesc cu tine,
Altceva vrusei a spune…!
Cand zisei ca cu succesuri (succese),
O zisei , c-avusei strese (stresuri)!
Ca doresc sa devenim,
In cutume sa vorbim…!
Un rezervor de resurse,
Sa dam talce (talcuri) celor spuse…!
Si mai am ceva in plan,
Ca si taicu este fan…!
Nu voi ezita un pic,
Sa merg la Euro-Click!
ApreciazăApreciază
Copilasi, va raspund dupa cafea, ca se impune 😉
ApreciazăApreciază
cafeaua 😆
ApreciazăApreciază
o cafea merge şi la psi (chiar şi numai virtuală, papa)… s-ar impune, măcar că am arat ceva drumuri din zori şi până acum. fug să recitesc limitle celorlalţi şi să dau bineţe..
ApreciazăApreciază
vv, ai sămânţă de vers pe coada linguriţei cu care amesteci zahărul în ceaşcă? 😆 bravo, broavo!
ApreciazăApreciază
bai, daca va vine ideea sa calatoriti in desert, aveti grija. februarie e groaznic. te trezesti dimineata, iei o cafea, dai sa faci primii pasi si-ti taie calea psipsica neagra: incepe furtuna. cerul arde. redsky. apoi se-ntuneca de zici ca-i eclipsa de marte. incepe vantul. apoi, brusc, totul se linisteste. dar nu pentru mult timp. incepe iar. nisip. apoi, liniste. alt cer senin. si uite tot asa, de-ti vine sa te cataratorii pe pereti. toata luna dai din buze ca la bulivar. de cum incepe martie, alta belea. incepe dogoarea: sila, vara, cald… pleci de aici buimac.
ApreciazăApreciază
psi
Stiu, asa si-a facut rost Basinescu de voturile necesare.S-a „lucrat” tare in noaptea aia 😉
Problema e ca romanii l-au vrut. Asta nu merita nici 20% din voturi dupa primii patru ani.
ApreciazăApreciază
scorpio
Eu n-am o mare suparare, am o mare nedumerire, ca d-asta pun intrebari 😉
ApreciazăApreciază
virus
Nu stiu bai cu ce le injecteaza, dar sigur nu cu creier 😀
ApreciazăApreciază
anowen
Si asta poate fi problema.Oamenii lor se duc la votsi uite asa pun ei mina pe putere. Dezinteresul e firesc, dar nu eficient. De fapt, cei dezinteresati le fac jocul. Neprezentindu-te la vot, e ca si cum l-ai fi votat. Nu?
ApreciazăApreciază
Mirela
Mi-e asa o sila de pocnitoarea asta cu ten de portocala, de numai sila fata de tac-su mi-o mai poate atenua 😆
ApreciazăApreciază
anowen, vom trece cu vederea peste culorile prezentate de tine, daaa? uită-te frumușel în gravatar să vezi că nu-s fără de pată, da mi-s mai degrabă albă decât smolită. 😉 și azi chiar m-am deghizat, snow white. 😀
da, papa, au lucrat de numa. oricum, tre să remarc că îmi plăcu fotografia ebei sau ebola, sau cum i-o zice. nu știu unde ai găsit-o da îi reprezentativă.
trist știi ce este? că nu știu care ar fi alternativa… aia de tot îi zice viabilă. tuneluri, luminițe, spiriduși…bla, bla, bla… vot!
ApreciazăApreciază
psi
Cred ca oricare, dupa patru ani de Basini 😀
ApreciazăApreciază
@Virusache
Colagen, bre!
Oricum, nu are și efect pe creier, oricât și-ar injecta. 😀
ApreciazăApreciază
papa
aia e teorie. neprezentandu-ma, eu doar… nu votez. ia-o ca pe o scuza, daca vrei. dar de votat nici ca mai votez, pana cand nu ma conving ca n-o fac degeaba. daca nu votez, le fac jocul si castiga un hot. daca votez, aleg tot un hot. eu sa fiu politician si sa candidez, daca as castiga chinuit, in mai multe tururi, rugandu-ma de oameni sa vina la vot, mi-ar fi rusine. astia se mai si bucura de parca au avut mai bine de 100% voturi favorabile din primul foc.
ApreciazăApreciază
psi
s-a marcat. cred ca blitzul e de vina. nu descatusa lupul alb, ca m-am cumintit. 😀
ApreciazăApreciază
anowen
Io-ti spuneam care cred ca ar fi consecintele, dar evident ca fiecare face ce crede ca trebuie sa faca.
Eu n-am votat pentru ca nu consider firesc ca diaspora sa decida presedintele tarii. Dar l-as fi votat pe Geoana, nu pentru ca mi-era drag, ci pentru ca betivul isi demonstrase deja incapacitatea, demagogia si despotismul. Ce sa mai fi asteptat de la el?
ApreciazăApreciază
Băi, eu am jurat că la postarile cu subiecte politice nu mai comentez.
Am intrat doar să te salut şi să-ţi urez o săptămână frumoasă! 🙂
ApreciazăApreciază
papa
pe vremea cand era ambasador in state, geoana mi s-a parut onorabil. acum mi se pare ridicol si slab de inger. tii minte cand a facut valuri ca au vrut sa-l asasineze? parca el era. sper sa nu gresesc. si acum ma bufneste rasul. stiu de ce nu votezi, desi diaspora s-ar putea sa aiba o parerea obiectiva, ceea ce nu cred ca ar strica.
ApreciazăApreciază
Geo
Cum vrei tu draguto. Comentatul e la liber :lol
ApreciazăApreciază
anowen
Dupa cum spuneam, nu l-as fi votat din atasament. Ar fi fost un vot contra Basescu, nu neaparat pentru Geoana.
Parere mai obiectiva decit cei ce-ndura, n-avem cu s-avem,chiar daca unii dintre noi se bat cu pumnii-n piept. Dupa alegeri, diaspora isi continua traiul bun, piperat cu problemele ei cotidiene.
ApreciazăApreciază
[…] papagigli,Melami, Resky, Gina, Buimacii, Caius, Giana, Cati Lupascu, Cella, Dispecer, Gabi123, Gabitu, […]
ApreciazăApreciază
papa, votul contra este cea mai bună soluţie? te întreabă cineva care nu a votat. uite, ca nesimpatizant de partide, cu mintea mea puţină şi creaţă tot stau şi mă gândesc dacă ceilalţi ar fi mai buni sau nu. şi care sunt ceilalţii… ce soluţii au ei, că mai mult decât promisiuni de linşaj politic (justificate, nu zic nu) eu nu am văzut.
deşi nu fac politică de felul meu stau ca toanta şi mă întreb despre alianţa pdl-psd şi despre alianţa pnl-psd şi spun şi eu ca orban: eu scriu cu dreapta. şi câtă vreme dreapta nu există cu adevărat, n-o să votez.
anowen, lupul ăla mă credeam io azi noapte, pe când visam. acu am revenit la stadiul de psi. şi nu, psi nu înseamnă cum ar crede unii prevenirea şi stingerea incendiilor. 😉 deci don’t worry… sunt doar o pisică ce nu votează.
ApreciazăApreciază
[…] aceeaşi temă găsiţi texte la papagigli, virusverbalis, scorpio, vero, redsky, altcersenin Categories: poveşti din labirint Like8 […]
ApreciazăApreciază
psi
„minte putina si creata”? Pai ori e putina ori e creata. Cu cit ai mai multe circumvolutiuni, cu atit suprafata creierasului e mai mare, adicatelea,esti mai mintoasa 😉
In sfirsit, ce ar fi facut ceilalti e doar o speculatie,nu o certitudine, atita timp cit nu li s-a dat prilejul s-o demonstreze. Nu stiu ce spune Orban, dar ce stiu, e ca Geoana a fost condamnat pe prezumtia de vinovatie, inainte de savirsirea faptelor, in timp ce Base a fost gratiat pentru faptele comise. Eu spun ca-i o mare diferenta.
ApreciazăApreciază
Bai, la noi in afara faptului ca e luni, e si Family Day, adica zi libera de la guvern. Asa ca, uite alt motiv de-o masa festiva 😉
Happy Family Day, bro!
ApreciazăApreciază
Vai de mama ei de ţară amărâtă! Halal să ne fie cu aşa „conducători”! 😦
ApreciazăApreciază
papa, vorba vine, „puţină şi creaţă” dar hai să nu stricăm the family day amintindu-ne de incompetenţi şi de alte alea.
bucuraţi-vă de această zi, la noi deja ne-am apucat să desprindem fila de calendar pe jumătate… curând nani! 😉
ApreciazăApreciază
Excelent, papagigli! 🙂
PS. Si, ca sa-mi confirm (re)numele de zazanie, iti spun un secret: Georgiana te fenteaza. Zice ca ea nu comenteaza subiecte politice, dar daca scormonesti pe blogul ei o sa gasesti bale de admiratie prelinse pe soclurile statuilor inaltate unor scursuri purulente precum Boureanu, Radu Moraru, Andreea Pora si alte asemenea vome.
Curaj, Georgiano! Recunoaste-ti cu mandrie apartenenta la tagma talibanilor pubinbasisti, n-o mai da dupa cires.
ApreciazăApreciază
Alex
Da, mare pacat.
ApreciazăApreciază
psi
Noapte buna don’soara. Ma retrag in sinul familiei 😉
ApreciazăApreciază
zazania
Ma bucur ca esti de acord
ApreciazăApreciază
zazania
Referitor la Georgiana, daca e adevarat ceea ce spui, atunci consider ca Geo a incercat in mod elegant sa evite o discutie in contradictoriu. Fiecare e liber sa aibe optiunea lui politica. Si in general in politica dreptatea nu-i nici de-o parte nici de alta, ci undeva pe la mijloc, doar ca partile refuza s-o accepte.
In alta ordine de idei, intrigile nu ma intereseaza.
ApreciazăApreciază
Bai, tocmai am vazut un film, The Mechanic. Un subiect infantil in care „eroul” ucide o armata intreaga de agenti inarmati pina-n dinti. Nu s-or mai fi saturat americanii de subiectele astea timpite? Pe Osama vad ca nu-s capabili sa-l prinda. 😆
ApreciazăApreciază
” Alegem oameni corupti, fara coloana vertebrala si fara creier”
corect papa, baiul mare e ca nu avem de unde alege.
Ca tu vrei sa spui ca ailalti n-ar fi asa, e ok. Dar asta nu-i schimba.
Eu l-am votat si nu am vreun regret. In continuare ma bucur ca nu a primit Geoana sansa sa ne demonstreze de ce e in stare. 😀
Avem prostul obicei sa-i „spalam” pe aia care ajung in opozitie. Miraculos. Facem asta de 20 de ani. Si ne invartim in cerc. Se si vede :D.
Tara e in criza din decembrie 1989, nu stiu de ce altii au observat de-abia recent asta. Probabil chestia aia cu memoria scurta 😀
Din partea mea, putem sa-i punem lui Base tot in carca, tot ce s-a adunat in anii astia. Tot nu-i spala treaba asta pe ceilalti.
Ce mi se pare mie dubios astazi, e sa se mai zica despre ala ca e mai bun ca alalalt, mai putin prost, mai putin corupt, mai putin rau intentionat. Sau mai priceput sa scoata tara din materia maro in care se afla de atata timp.
Asta mi se pare un afront la logica si la inteligenta.
Cred ca avem ce meritam, nu inteleg de ce ne tot dam de ceasul mortii la fiecare 2-3 ani, cum ca ne-au fost inselate asteptarile, ca am fost pacaliti, ca nu s-au tinut de promisiuni(hahahahaha) etc.
Asta-i parerea mea, nu tre luata altfel 😀
ApreciazăApreciază
papa, ne-ai dus dincolo de limita suportabilului cu poza asta.
îi gata cafeaua aia?
ApreciazăApreciază
mala
Daca vrei s-o luam de la Adam si Eva, as spune ca ati avut de unde alege, dar l-ati preferat pe Iliescu. 😉
Dar sunt perfect de acord ca orice popor isi merita soarta. Or fi si exceptii, dar nu cred ca noi am fi una din ele 😆
ApreciazăApreciază
psi
gata, bag provocarea urmatoare. cafeaua mai tirzior, ca-i doar 5 am 😦
ApreciazăApreciază
mai târzior, desigur… după ce am postat am realizat cât îi ceasul la tine. 😳
ApreciazăApreciază
papa
pai eu asa cred ca-i normal, sa o luam de la Adam si Eva, poate invatam ceva. Sau macar sa nu uitam asa usor
altfel, peste vreo 5 ani, dupa ce guvernarea socialist-liberala va fi umplut tara de miere si lapte, cazandu-ne prost atata dulce, ii vom albi iar pe astia de azi ce vor fi atunci in opozitie 😀
fascinant este ca singurul vot pozitiv dupa 89 a fost pentru Iliescu, in 2 randuri `90 si `92. Restul au fost votati ca fiind raul mai mic 😀
si acu` l-oi fi votat io pe basescu, da` pe Iliescu jamais. Au contraire, desi eram f tanar, am participat activ la campaniile alea, la ceva incaierari, pus afise, rupt afise etc. CUm poti banui, nu-mi tacea gura o clipa 😀
Pacat ca n-am reusit mai mult 😀
ApreciazăApreciază
mala
Admit ca fiecare are dreptul la optiunea lui proprie, functie de mai multi factori. Ma surprinde sa aud ca esti convins ca a fost alegerea care se impunea, desi nu stii care ar fi fost situatia in cazul Geoana – Johannis. Eu nu afirm ca ar fi fost mai bine, desi nu vad cum ar fi putut fi mai rau, pentru ca nu stiu, atita timp cit nu au activat.
De fapt am spus-o si cred ca-ti aduci aminte, ca cei ce l-au ales pe Basescu, vor aduce ca argument deplorabilei guvernari basesciene, „pai ce, ailalti erau mai breji?” Se pare c-am avut ceva dreptate 😉
Doar ca referitor la Geoana toate-s prezumtii, Basescu era deja o realitate. Una lamentabila 😆
ApreciazăApreciază
papa
doar pentru ca n-a fost presedinte, nu inseamna ca Geoana ar merita sa fie. Prea subtire argument 😀 , lucru demonstrat ulterior de Geoana insusi. Un biet clown.
Restul, Iliescu, Nastase, Vanghelie, Tariceanu, Antonescu samd vor demonstra in curand ceea ce au demonstrat si pana acum, cand au guvernat tara asta.
Repet, nu inteleg de ce ai crede ca daca in anii de pana acum au guvernat prost (hoteste) ar face-o mai bine acum, pentru simplu motiv ca astialalti sunt varza.
Aplici cam acelasi rationament 🙂
ApreciazăApreciază
mala
Poate ai dreptate cu Geoana, dar Base sigur nu merita 😆
Vor demonstra e una, au demonstrat e alta 😉
Nu aplic acelasi rationament, dinpotriva. Nu poti condamna un om pe prezumtii. Pina-i dovedit vinovat, e inocent. Base era deja vinovat 😛
ApreciazăApreciază
papa
pai vezi, aici nu suntem de acord 😀
eu zic ca toti sunt vinovati. Toti au guvernat. Toti au guvernat prost.
aia care vor demonstra, au demonstrat deja, in mai multe randuri. Dar niciodata nu-i tarziu sa ii oprim din demonstrat 😀
ApreciazăApreciază
mala
Aici e vorba de alegerile prezidentiale. Nu incurcam alegerile intre ele 😀
Geoana n-a mai fost presedinte si nici Johannis, prim-ministru.
Eu cind am vorbit la timpul respectiv, am spus ca ideal e ca presedintii si majoritatea in parlament sa fie schimbati la 4 ani si sa nu se acorde puterea absoluta unui singur partid. Presedintele din PSD si majoritatea in Parlament din PDL. Asa trebuia gindit si facut 😉
ApreciazăApreciază
Papa, scuze, dar nu trebuia să pui poza aceea cu „buzooka”, că am avut coşmaruri azi-noapte! 😀
ApreciazăApreciază
Alex
Imi pare rau, coane! Dar asta mi s-a parut cea mai suge_stiva 😆
ApreciazăApreciază
[…] papagigli,Melami, Resky, Gina, Buimacii, Caius, Giana, Cati Lupascu, Cella, Dispecer, Gabi123, Gabitu, […]
ApreciazăApreciază
[…] aceeaşi temă găsiţi texte la papagigli, virusverbalis, scorpio, vero, redsky, […]
ApreciazăApreciază